onsdag 23. mars 2011

Min første award

Jeg fikk min første award, av hjem igjen, her om dagen.






Tusen, tusen takk! Så hyggelig! Jeg ble kjempeglad! Jeg har lyst til å gi den videre. Denne gangen blir det:

bekkisheklerier.com
banglamarie.blogspot.com
guttemamma.com
fredrikkea.blogspot.com

Dette er fire blogger jeg følger nøye og som gir mye inspirasjon i hverdagen. Det er alltid noe fint å lese, titte på og la seg inspirere av på disse bloggene. De inneholder både interiør, oppskrifter og håndarbeid.

Ha en fin onsdag!

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du tenkte på meg!
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  2. Hei,kjære!!
    Go' du, TUSEN TAKK!! For en ære å kunne inspirere♥
    Tusen takk for koselig stund i går, alltid så fint å være sammen med deg! Jeg var så sliten etterpå...sovnet tvert på sofan:-)
    Ha en herlig dag, og gi en klem til vesleprinsen!!

    SvarSlett
  3. Nå har jo ikke jeg noen award å gi, men hadde jeg hatt så hadde jeg gitt den til deg, flinka ;)

    SvarSlett