søndag 8. mai 2011

Prinsessekroner

Jeg er så heldig å være med i en syklubb med tre flotte jenter. Da en i syklubben skulle ha barnebursdag for datteren på fire år, overrasket vi andre tre med å strikke prinsessekroner til alle barna som skulle komme. De er strikket og tovet, og så sydde vi på perler på toppen til slutt. Her ser dere resultatet :-)




Her er bordet dekket :-) 
Kronene kan bestilles i valgfrie farger. De koster 75 kroner pluss porto. 
Bestilles ved å sende meg en mail på vibekewest@hotmail.com

Ha en fin uke alle som titter innom :-) 

11 kommentarer:

  1. ...og jeg var den heldige som kunne dekke et så koselig bord! Nok en gang; tusen takk til verdens flotteste syklubbjenter!

    SvarSlett
  2. WOW, du er og blir en utrolig venn!!
    Håper alt er bra med dere??
    klemmer♥

    SvarSlett
  3. Nydelig bord - små prinsesser verdig :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelige hilsner, gode venner :-)

    SvarSlett
  5. Takk for koselig kommentar! Gulvet er beiset med Trebitt terrassebeis. Da huset var hvitt, beiset vi med en selvblandet farge litt mørkere enn Burmateak. Da vi skiftet farge på huset, gikk vi over til en mørkere grå på terrassen. De delene du ser på bildene, var nok så slitt at den første fargen ikke skinner igjennom. Kjente ikke umiddelbart igjen navnet på noen av de som står i Jotuns nye fargekart, men har helt sikkert en boks med fargekode - så det skal jeg klare å finne til deg :)

    SvarSlett
  6. Hei, hei! Brudekjolen er kjøpt på Kristins brudesalong, denne lå tidligere i Lillestrøm, men har flyttet til Oslo - Frogner. De har utrolig mye fint der, og er flinke til å hjelpe til. Lykke til med bryllupsforberedelsene.

    Veldig søte prinsessekroner!!

    Klem fra Sigrid

    SvarSlett
  7. Det sto ikke fargenavn eller kode på den boksen som var igjen. Så da vet jeg faktisk ikke! Håper jammen vi klarer å finne ut av det ved hjelp av en oppstrøksprøve, hvis ikke har vi et aldri så lite problem... ;)

    SvarSlett
  8. Takk for gode tilbakemeldinger fra både Linnette og Sigrid :-)

    SvarSlett
  9. Kjempefine! Var nok en gjeng med barn som likte dette VELDIG godt vil jeg tro ;) Holder på med ett slikt til lillesøsteren min på fire år selv nå, men er usikker på hvor mange "spyd" jeg skal ha? la du opp 16 masker også? fant nemlig 5 "spyd" i en annen oppskrift :)

    Ha en fin helg,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  10. Kjempesøte kroner, super ide, Vibeke! FIN kveld og klem til deg:)

    SvarSlett
  11. HALLO, kjære! Venter på noe nytt!!
    Klemmer og takk for sist♥

    SvarSlett